Wzór podania o pracę dla Specjalisty ds. Obsługi Klienta
Osoby aplikujące na dane stanowisko mogą składać podanie o pracę, nawet jeśli potencjalny pracodawca nie prowadzi rekrutacji. Osoby posiadające wykształcenie wyższe z zakresu marketingu mogą skorzystać z szablonu podania o pracę dla Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Został on opracowany pod katem kandydatów legitymujących się doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku. Mile widziane są osoby komunikatywne.
Zobacz inne dokumenty aplikacyjne dla Specjalisty ds. Obsługi Klienta:
Wzór CV Specjalista ds. Obsługi Klienta
Wzór listu motywacyjnego Specjalista ds. Obsługi Klienta
Jak napisać profesjonalny wzór podania o pracę dla Specjalisty ds. Obsługi Klienta:
1. Podanie o pracę i list motywacyjny są to dwa różne dokumenty. Jest to poważny błąd i może zostać źle odebrany przez przyszłego pracodawcę.
2. Podanie o pracę najlepiej zanieść osobiście do pracodawcy, tak aby móc wywrzeć dobre pierwsze wrażenie. Gdy nie ma takiej możliwości najlepiej wysłać plik dokumentów listownie lub elektronicznie.
3. Podobnie jak w innych oficjalnych pismach nie należy kłamać oraz mijać się z prawdą. Kłamstwo zostanie szybko wychwycone, a my będziemy skreśleni już na samym starcie.
4. W nagłówku dokumentu powinno się wpisać miejscowość i datę, poniżej w lewym rogu własne dane kontaktowe, po prawej stronie natomiast wpisujemy adresata.
5. W podaniu o pracę należy krótko i zwięźle opisać nasze cechy charakteru, umiejętności a także przymioty, które przekonają pracodawcy do zatrudnienia nas.
6. W podaniu o pracę można umieścić ogólny zwrot grzecznościowy osoby do której piszemy jako: prezes, właściciel lub specjalista ds. rekrutacji.
7. Wbrew przekonaniu podanie o pracę oraz list motywacyjny to dwa różne pisma. To pierwsze jest pismem, w którym zwracamy się z prośbą o przyjęcie do pracy, a to drugie jest rozwinięciem Curriculum Vitae i charakterystyką naszych umiejętności.