Wzór CV dla Pracownika Ochrony
Życiorys zawodowy powinien zawierać, podstawowe informacje dotyczące wykształcenia i doświadczenia zawodowego kandydata. Szablon CV dla Pracownika Ochrony przygotowano dla kandydatów wyróżniających się tężyzną fizyczną i ponadprzeciętną odpornością na stres. W schemacie uwzględniona została znajomość języków obcych, a także wykształcenie średnie. Mile widziane jest także doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Zobacz inne dokumenty aplikacyjne dla Pracownika Ochrony:
Wzór listu motywacyjnego Pracownik Ochrony
Wzór podania o pracę Pracownik Ochrony
Jak napisać profesjonalny wzór CV dla Pracownika Ochrony:
1. CV powinno być napisane w formie bezosobowej. Dzięki temu dokument jest zwięzły, zawierając przy tym maksimum faktów.
2. Informacja o znajomości języków nie może ograniczać się wyłącznie do wymienienia nazwy języka. Należy określić dokładny poziom znajomości języka.
3. Curriculum Vitae jest inaczej życiorysem zawodowym, czyli przebiegiem historii zatrudnienia.
4. CV powinno zmieścić się na jednej lub maksymalnie na dwóch stronach A4. Dokument powinien zawierać tylko najważniejsze informacje, które będą przydatne w pracy na nowym stanowisku. Nie należy pisać o pracy na plantacji truskawek, jeśli staramy się o pracę w salonie samochodowym.
5. Doświadczenie zawodowe wpisuje się odwrotnie chronologicznie. Należy wpisać okres pracy, zajmowane stanowisko oraz zakres obowiązków.
6. Dane adresowe kandydata muszą być umieszczone na górze dokumentu. Należy umieścić dane osobowe, adres zamieszkania oraz adres poczty elektronicznej i nr telefonu.
7. Nie można zapomnieć o podaniu klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Dokument bez tego zapisu będzie odrzucony na samym początku. Przykładowy zwrot: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym CV dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. Nr 133, poz. 883).”